Alla inlägg den 15 december 2010

Av Mini - 15 december 2010 14:55

Den som läst senaste update på fejjan har kanske kopplat att jag var ute igår..

blev aningen för mycket tror jag.. eller kanske egentligen inte. Men inte fan sov jag hemma! För när jag kollar runt.. då har alla dragit hem och lämnat mig kvar utan pengar. SNÄLLT!

Men det är ju tur (?) att det finns Grabbarna Grus folk............

Så jag slaggade hos en sån blond snubbe inatt. Men jag klagar inte =)


Nu ska jag göra mig i ordning.. helst hade jag gått och lagt mig... men inte då! iväg och snacka med tattoo snubben.. sen jobb. ORKAR INTE VILL INTE! vill sova =(   

Av Mini - 15 december 2010 14:55

Den som läst senaste update på fejjan har kanske kopplat att jag var ute igår..

blev aningen för mycket tror jag.. eller kanske egentligen inte. Men inte fan sov jag hemma! För när jag kollar runt.. då har alla dragit hem och lämnat mig kvar utan pengar. SNÄLLT!

Men det är ju tur (?) att det finns Grabbarna Grus folk............

Så jag slaggade hos en sån blond snubbe inatt. Men jag klagar inte =)


Nu ska jag göra mig i ordning.. helst hade jag gått och lagt mig... men inte då! iväg och snacka med tattoo snubben.. sen jobb. ORKAR INTE VILL INTE! vill sova =(   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästisbokis


Ovido - Quiz & Flashcards